Σελίδες

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ...............

  




             Έχω μόνο έναν γονέα ,τη μαμά μου,γι'αυτό νομίζω πως μαλώνουμε τόσο πολύ,γιατί έχω αδερφή απ' άλλον μπαμπά και δώδεκα χρόνια μικρότερη.Δεν το ήξερα καθόλου ,όταν η μαμά μου την έφερε στο σπίτι.Κάποιες φορές θα ήθελα να μην υπήρχε, γιατί η ζωή μου άλλαξε πάρα πολύ,δεν υπάρχει μέρα χωρίς να μαλώσουμε στο σπίτι. Από τη μέρα που μετακομίσαμε απ΄ το χωριό μου εξαιτίας της ,άρχισα να την μισώ.Φύγαμε από τις φίλες μου ,έφυγα κι απ'τη ζωή που ζούσα έξι χρόνια,δεν ήταν καθόλου εύκολο για μένα αυτό, μπορεί για τη μαμά μου να μην ήταν τόσο σοβαρό ,αλλά εγώ πήγα να κλάψω ,όταν άκουσα πως θα μετακομίσουμε, πήγα τρέχοντας στο δωμάτιό μου και μου ήρθε να κλάψω. Όταν μετακομίσαμε , η ζωή μου ήτανε σκέτο χάλια , δεν είχα φίλους ούτε σε κάποιον κολλητό να πω τα μυστικά και τα συναισθήματά μου.Δεν είχα ούτε ένα χαρούμενο ή καλό συναίσθημα μα τώρα έχω τις φίλες μου που δεν ξέρω καν γιατί τις λέω έτσι,δεν τους  εμπιστεύομαι καθόλου.

1 σχόλιο:

  1. Ειναι φοβερο...Ποσα μπορει να νιωσει ενα παιδι...Αλλα με τον χρονο σηνηθηζει ακομα και το πιο φοβερο πραγμα που εχει συμβει.οσο και αδικι να ειναι μαζι μας η ζωη τα καταφερνουμε καπος. πραγματικα ειναι πολυ δησκολο να χασεις τη κολιτη σου σαν να εχεις πεσει και να μην μπωρεις να στυρηχτεις καπου για να μην ξαναπεσεις. και ηδικα η ζωη σου να αλλαξει τοσο γρηγορα που να μην καταλαβενεις ποτε προλαβε σαν να σταματαει ο χρονος εκει που δεν θελεις ενω εκει που θες να γρυγορενει πιο πολυ και πιο πολυ Μ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...