Σελίδες

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

ΑΘΗΝΑ ΤΕΡΖΗ






                         


     Πάρτε μια πρώτη γεύση για την Παρασκευή 5 Ιουνίου στις 19.00 που θα μιλήσω για την Περσεφόνη μου στο Γυμνάσιο του Σταυρού στο Δήμο Βόλβης. Μαζεύονται που λέτε στο γυμνάσιο του Σταυρού εκπαιδευτικοί, βιβλιοφάγοι της περιοχής, γυναίκες κι άντρες και ξεχωρίζουν ένα βιβλίο και το κουβεντιάζουν...στη δική τους λέσχη ανάγνωσης.Και κάλεσαν κι εμένα για να αποχαιρετιστούν για το καλοκαίρι, με το μυθιστόρημά μου. Κι όταν σου στέλνουν και τούτο το ευφάνταστο..."σκεφτήκαμε να μιλήσουμε για τους ήρωες του βιβλίου με ποιήματα αντιπροσωπευτικά για τον καθένα, με τραγούδι ή με ταινία"...εντυπωσιάζομαι και πετάω τη σκούφια μου για κάτι τέτοια. Τη χάρηκαν την ταξιδιάρικη Περσεφόνη μου και τους ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση...Ειδικότερα τις εκπαιδευτικούς Αλεξάνδρα Σκέκλιου και Αφροδίτη Μπεμπεκίδου...Κι ο χώρος ζεστός και συμπαθητικός...Οικεία κουβέντα ανάμεσα σε φίλους που θα θελήσουν να ανταμώσουμε, σαν τους ιππότες της στρογγυλής τραπέζης...





     




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...